Hydraulinen kiristin on kahdella 12millisellä kannalla olevalla pultilla kiinni, otat sen irti, laitat ruuvipenkkiin ja pikkuhiljaa puristat sen takasin sisälle siten, että saat njotain menemään siitä reijästä läpi, jonkinlainen sokka/naula/hitsauslankapätkä/jotain vastaavaa läpi siitä. Pistät takasin kiinni, tarkistat jaon kohillesa, kiristät kiristinrullan käsin ensin ja sitte irrotat sokan. Kiristimen pitäis tulla joku 3-5milli ulos jos nyt oikein muistan. korjatkaa jos olen pahasti pielessä.
eli tuota hydr.kiristintä ei helpolla saa hihnaa irroittamatta välistä?vai onnistuisko nappaaamaan mokoman välistä ja kirimään sit takasin?Pirullista kun joutuu toisten autoja päivästä toiseen laittelemaan,lähinnä normi huoltoja niin ei omiaan ehdi sit rassata..Jotenka jos tässä nyt ihan laiskaksi heittäytyisi ja jättäis kerrankin muitten rassattavaksi niin mitä luulette lystin tulevan maksamaan,. eli pelkkä kiristys säätö ja tarvitaessa kiristin (140€tms).
eihän sit oo mahollista että tuo hydr. kiristin ois jumissa ollut ja napsahtanut toimimaan samalla kun konetta pyörittelin räikällä myötä ja vastapäivään.