joka ainaki mulla sijaittee tankin vieressä kuskin puolella letkun välissä.
Siinä muuten on pienoinen ongelma,ylä letkun sain hylsällä ja isolla räikällä aiki kun naama punaisena väänsin,alaputki on sitten kiinni niin että pysyy
QuoteSiinä muuten on pienoinen ongelma,ylä letkun sain hylsällä ja isolla räikällä aiki kun naama punaisena väänsin,alaputki on sitten kiinni niin että pysyy Mulla oli samanlainen ongelma, lopulta kun meni hermot pyöräytin ne pulttikoneella irti!
Toi venttiilien "vaihteleva" naputus kuulostaa äkkiseltään välyksentasaajien vialta. Sen ei tosin pitäis itessään huonontaa käyntiä.
QuoteToi venttiilien "vaihteleva" naputus kuulostaa äkkiseltään välyksentasaajien vialta. Sen ei tosin pitäis itessään huonontaa käyntiä.Hyvin mahdollista ainakin teoriassa voi olla, että nakusensori bongaa kovan tasurin naputuksen ja kertoo sen ecu:lle. Jolloinka ecu luonnollisesti hieman säätelee omiaan miten sattuu
Onko vaparissa ees nakutustunnistinta...?Jos on, niin imusarjan alla lohkon kyljessä.
Tulikohan tähän mitään selvyyttä??Itellä oli aluks täysin samat ongelmat aika kauan...Nyt sit ei meinaa toimia enää ollenkaa, samuilee ja käy muutenkin huonosti! Imuäänet kuuluu aika selvästi?Check engine valo sytty ja vikakoodeja pukkaa 4 erilaista: 13-imuilman lämpötunnistin14-TPS21-moottorin lämpötilan anturi25-ulkoilman paineen tunnistinOisko mitää vinkkejä, tulpat ja johot vaihettu. bensasuodatinta en saanu irti mut käytin cleaneriä!jakohihna vaihettu pari tuhatta km sitte, oisko voinu hypätä? oireili kyl jo ennen sitä mut nyt vast menny pahemmaks ja tuo check engine syttyny...Pitää varmaa ekana tutkia alipaineletkut, kaasuläppäkotelo, ja et onko tulpat valkoset eli käykö laihalla ja TPS? Vai??
Oisko kellään tietoa pystyykö tota mafs:in toimivuutta kokeilemaan millään tavoin kotikonstein? ...sais jollain tavoin selvyyttä et pitääkö alkaa metsästämään uutta vai laittaa ecu huoltoon.