Moottorinkiinnikkeistäkin voi hyvin johtua jos ei pysy pykälä päällä. Pääsee palikat liikkumaan.
Noh synkathan noissa laatikoisa tunnetusti ei ole mitkään kestävät.Öljyjen vaihto voi auttaa rutinaan jotain, redlinet sisälle ja toivotaan onnea
QuoteNoh synkathan noissa laatikoisa tunnetusti ei ole mitkään kestävät.Öljyjen vaihto voi auttaa rutinaan jotain, redlinet sisälle ja toivotaan onnea Mahtaakohan olla kovin isokin/työläs homma?
synkkien kunto ei vaikuta vitosen pois pomppimiseen.
Onko kellään tietoa kuka huoltaisi vaihdelaatikkoja jyväskylän alueella ? Auton tärinä ei myöskään ole loppunut (kierroksilla 3000-4000) , vaikka vaihdoin rikkinäiset moottorinkiinnikkeet.....nyt epäilen sitä tasapainoakselia http://www.mitsubishiclubfinland.com/?sivu=artikkelit/tasapainoakselit...edellinen omistaja ilmeisesti itse tehnyt jakopääremontin, eikä ole ollut siinä duunissa kovin hyvä
Kyllä se ehjä kone hyrrää nätisti oli kierrokset mitkä vain.
Huollossa tasapainoakselin ajoitus laitettiin kohdalleen ja tärinä loppui lysti maksoi 180 € :-/ huollossa sanoivat että vaihdelaatikosta on laakeri mennyt väljäksi ja sen takia öljyt valuu vetoakselin stefan kautta pihalle = vaihdelaatikko pitää viedä huoltoon, varmaan kallista ja kaiken lisäksi myös vasemman vetoakselin sisäpää on väljä
QuoteHuollossa tasapainoakselin ajoitus laitettiin kohdalleen ja tärinä loppui lysti maksoi 180 € :-/ huollossa sanoivat että vaihdelaatikosta on laakeri mennyt väljäksi ja sen takia öljyt valuu vetoakselin stefan kautta pihalle = vaihdelaatikko pitää viedä huoltoon, varmaan kallista ja kaiken lisäksi myös vasemman vetoakselin sisäpää on väljä ennenkun alotat lootaremppaa ja vaihdat vetaria, niin tarkistahan, että sulla on siellä vetarin sisäpäässä sokka tallella, mulla ei ollu, niin päästi öljyä ulos ja oli väljä.
Nyt olisi tarjolla vaihdelaatikko hintaan 600 € laatikko otettu autosta --> eclipse GS -94 180tkm.Menee varmaan heittämällä mun ysikakkoseen ? :-/
Näillä ohjeilla ilmeisesti voin selvittää onko se 6 vai 7 bolt kone. (melko luotettavasti) http://www.vfaq.com/mods/early-late-engine.html
QuoteNyt olisi tarjolla vaihdelaatikko hintaan 600 € laatikko otettu autosta --> eclipse GS -94 180tkm.Menee varmaan heittämällä mun ysikakkoseen ? :-/Oliko sulla 6bolt vai 7bolt kone? En nyt vielä sano varmasti kun en ole tarkistanut, mutta veikkaisin, että 6bolt ja 7bolt koneissa kytkinkoppa voi olla erimallinen tai pultinreijät eri kohdissa tjms.Jos ei kukaan muu varmista tässä, niin yritän tässä vkonlopun aikana tsekata...
3.1.1992 näyttäis olevan tuo valmistuspvm. Eli tosiaan 6bolt.Eiköhän tuo käy, ainakaan varaosaohjelma ei anna eriosanumeroita 6bolt ja 7bolt koneille. Vaikka laatikko ois kuinka samanmallinen tahansa, en olisi yllättänyt vaikka olis eroja 6bolt ja 7bolt välillä...Mutta ilmeisesti ei ole.