Rojut siivottu edesta pois ja tutkittu hieman tilannetta. Sulakkeet ok ja rele ilmeisesti myös. Kävin äsken hakemassa romuttamolta pari relettä tilalle ja eipä oikein herännyt henkiin silti. Koputtelemalla sai pyörimään vähäksi aikaa mutta vaivoin, eli veikkaan että moottori on aikansa elänyt... Vai olisikohan vain hiilistä hyvällä tuurilla kiinni.
Motonetistä kun kattelee niin tuo taitaa olla oikea sarake:
LÄMMITYSL MOOTTORI/ESIVASTUS   MITSUBISHI GALANT ETUVETO 84--92
Sisätilan lämmityslaitteen puhaltimen moottori (ei siipiä). Puhaltimessa
myös siivet mukana.
Galant E1-sarja 84--87 Moottori. . . . . . . . . . . . . . Â 13-1777 Â Â 55.00

Galant E1-sarja 84--87 Puhallin siivillä. . . . . . . . . . 13-1977   69.90

Galant E1-sarja 84--87 Hiilet (6x7x14mm). . . . . . . . . . 11-0216 Â Â 1.90

Galant E1-sarja 84--87 Esivastus (4napa+johto). . . . . . . 48-8214 Â Â 24.22

Galant E3-sarja 88--90 Moottori (epäkesko). . . . . . . . . 13-1763   54.00

Galant E3-sarja 88--90 Puhallin siivillä (epäkesko). . . .  13-1977   69.90

Galant E3-sarja 91--93 Moottori (symmetrinen). . . . . . . Â 13-1893 Â Â 54.00

Galant E3-sarja 89--93 Esivastus. . . . . . . . . . . . . . 48-8219 Â Â 19.90

Eli onkohan tuossa Eclipsessä nyt sit epäkesko vai symmetrinen? Tuo romuttamon galantti oli -89 vuosmallinen ja sieltä voisi moottorin hakea jos se kerta tuohon sopii. Tai sitten tuosta uiton galantista.
Taidan nyt kuitenkin ensin repiä tuon moottorin irti autosta ja katsoa että miten tuo hiilien vaihto tapahtuu, ennen kun ei ole tuollaista tullut purettua.