edestä takse jarruputkea menee n. 4m. asiakkaan hinta putkelle päineen valmiiksi tehtynä on n.16€
Mun faijalla/meillä
No niin putket on nyt uusittu taakse hintaa hommalle tuli yhteensä 175€. töitä n.100€ tostaAikaa meni jonkin verran torstaina puol kahen aikaan vein eclin pajalle ja perjantai iltana puol viideltä sain takas. Tosin oli toi torstai iltana saatu valmiiks mut tyypit unohti soittaa mulle..
QuoteNo niin putket on nyt uusittu taakse hintaa hommalle tuli yhteensä 175€. töitä n.100€ tostaAikaa meni jonkin verran torstaina puol kahen aikaan vein eclin pajalle ja perjantai iltana puol viideltä sain takas. Tosin oli toi torstai iltana saatu valmiiks mut tyypit unohti soittaa mulle.. Mitens noi takajarrujen putket, mitä kautta nyt sitten hommasit / teetit? Mulla ois nyt tarvetta uusille ja mielellään nopeasti niin pääsis taas eteneen eikä tarvis kuukautta pyöritellä peukaloita. Suomessa ei veholla ollut varastoissa, joten venausaika saletisti useita viikkoja...
Motonettiin ja sieltä Jarruputkityökalusarja 76-5179 19.80, ja sopivaa putkea ja itse taivuttelemaan.Tulee halvaksi ja toimii .
Noo kunhan nyt nähdään auto vielä liikenteessä .