x ja s... melkein sama asia Okei. kiitos tiedosta.
Quotex ja s... melkein sama asia Okei. kiitos tiedosta.Eli tosiaan, kaikissa on sama tekniikka, oli kyseessä 2g eclipse GS tai RS tai Eagle Talon. (kun verrataan samoja moottoreita, ja samaa vetotapaa...)Miten noissa tiivisteissä voi mennä 2kk? Vaikka ne lähetettäis Japanista niin ei niissä nyt muutamaa viikkoa kauempaa pitäisi mennä. Mistäpäin sä kyselit noita tiivisteitä? Pistitkö suoraan vehon callcenteriin?
Jyväskylässä kun olen asioinut mitsun varaosatiskillä, niin viikon olen joka kerta joutunut odottaa, jos varaosa on pitänyt tilata Vaihdelaatikkoon stefat löyty hyllystä
Lohjan mitsu, joku paikallinen pikkuliike, vai oliko Vehon liike? Vehon callcenter on oikea paikka noita tiedustella, pienet paikalliset liikkeet joskus on mitä on, todettu joskus muutamaan kertaan. Jotenkin vain epäilen tuommoista 2kk toimitusaikaa....Ei se ole oikein normaalia..
QuoteLohjan mitsu, joku paikallinen pikkuliike, vai oliko Vehon liike? Vehon callcenter on oikea paikka noita tiedustella, pienet paikalliset liikkeet joskus on mitä on, todettu joskus muutamaan kertaan. Jotenkin vain epäilen tuommoista 2kk toimitusaikaa....Ei se ole oikein normaalia.. Lohjanportin auto. Mitsun merkkiliike. Maahantuoja ei luvannu toimitus aikaa, mutta sanoivat että max 2 kuukautta. ja mitä tähän asti olen siellä asioinut, niin veikkaan että 2 kuukautta... :-/
QuoteJyväskylässä kun olen asioinut mitsun varaosatiskillä, niin viikon olen joka kerta joutunut odottaa, jos varaosa on pitänyt tilata Vaihdelaatikkoon stefat löyty hyllystä Siis sun vai liikkeen hyllystä?