Mikä väri toi on?
Asiallisen näköinen eclipse on, vaikka itse en oikein nykyään nappaa ns. "lasikuituhärpäkkeet" Seuraavaksi hommaksi ainakin itse tekisin mistä selviää pienellä pintabudjetilla, niin ajovalot tummapohjaisiksi
Ihan pirteän näköinen pirssi. Jotkut korisarjat on kyllä hieman yliampuvia mutta tuo on ihan ok. Pyöränkotelot näyttävät hieman suurehkoilta renkaaseen nähden, tai pitäskö madaltaa hieman?! Kerroppa sit veropäätöksestä, olen hommaamassa hyvin samantyyppistä 95 GSX:ää jenkkilästä.
Juu siistin näköinen kampehan tuo on. Mutta vaikka uus väri ja korisarjakin on, niin en halua loukata mutta tuo savelin on komeampi. Kun on ihan vakio koriltaan. =)
QuoteJuu siistin näköinen kampehan tuo on. Mutta vaikka uus väri ja korisarjakin on, niin en halua loukata mutta tuo savelin on komeampi. Kun on ihan vakio koriltaan. =) Toiset tykkää äideistä ja toiset tyttäristä
Mihis tää Larson katos ku näyttää olevan ex jäsen? Oisin vaan halunnu saada tietää niistä veropäätöksistä. En periaatteessakaan hae päätöksiä ennenkuin tiedän jotain, et pystynkö sit maksamaaan sen.
QuoteMihis tää Larson katos ku näyttää olevan ex jäsen? Oisin vaan halunnu saada tietää niistä veropäätöksistä. En periaatteessakaan hae päätöksiä ennenkuin tiedän jotain, et pystynkö sit maksamaaan sen.Liekö poistanut oman tunnuksensa kun ei pitänyt tiettyjen henkilöiden kommenteista.
Onx toi takalippa orkkis mustana vai samanlainen hiilikuitusena?