Author Topic: Letkulämmitin ihmettely  (Read 19643 times)

Migo

  • Junior Member
  • **
  • Posts: 62
  • the things you own, end up owning you
    • View Profile
Re: Letkulämmitin ihmettely
« Reply #50 on: February 01, 2007, 22:44:42 PM »
Quote
Quote
Quote
Täältäpäin löytyypi samantyyppisiä onkelmia oman 1g:n kanssa.  >:( tosin ihan joku perus Defan lohkolämmitin yrittää kovasti omaa kärryäni lämmitää...

Oliko sulla ihan normaali lohkolämmitin vai letkuun tuleva lämppäri?



Nyt täytyy myöntää etten osaa kyl ihan äkkiä sanoo  :-[ kun en ole ite sitä ostanut/asennuttanut (ja olen laiska enkä viitsi mennä kurkkimaan tuonne ulos pimeään ja pakkaseen  ;)). Mut Migo varmaan osaa kertoa tämän  ::)

Joku ihan normi Defan letkulämmitin siinä on, AD-autopaikassa defan kirjoista katsoivat ja asensivat.
"ei siin middlesbrought!"

eyezer

  • Extreme Member
  • *****
  • Posts: 348
    • View Profile
Re: Letkulämmitin ihmettely
« Reply #51 on: February 02, 2007, 17:22:05 PM »
Nyt saattaisi olla pientä vihjettä tuohon käynnistymis ongelmaa. http://www2.hs.fi/extrat/autojaliikenne/vikasarja/viat.jsp?id=1081 Tuosta löytyi kohta jossa puhutaan ruiskun suuttimista. Onko ollut mitään ongelmia käynnistymisessä muuten kun lämmityksen jälkeen?

Tervis

  • Extreme Member
  • *****
  • Posts: 451
  • Mitsubishi Eclipse
    • View Profile
Re: Letkulämmitin ihmettely
« Reply #52 on: February 02, 2007, 17:40:27 PM »
Quote
Onko ollut mitään ongelmia käynnistymisessä muuten kun lämmityksen jälkeen?

Mitään ongelmia ei oo ellei lämmitä, ainakaan mulla. Käynnistyy oikein hyvin pakkasillakin jos EI lämmitä.
-Tervis-

HelHorn

  • Junior Member
  • **
  • Posts: 73
  • Eclipse GS -92
    • View Profile
Re: Letkulämmitin ihmettely
« Reply #53 on: February 02, 2007, 19:46:01 PM »
Quote
Quote
Onko ollut mitään ongelmia käynnistymisessä muuten kun lämmityksen jälkeen?

Mitään ongelmia ei oo ellei lämmitä, ainakaan mulla. Käynnistyy oikein hyvin pakkasillakin jos EI lämmitä.



Sama täällä. Eli hyvin lähtee jos ei lämmitä (välillä käyny kyllä niinki et lähtee hyvin lämmityksen jälkeenki)
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum - ishi krimpatuk.

Tervis

  • Extreme Member
  • *****
  • Posts: 451
  • Mitsubishi Eclipse
    • View Profile
Re: Letkulämmitin ihmettely
« Reply #54 on: February 08, 2007, 13:31:54 PM »
Lämpeekö teillä, kellä semmonen letkulämppäri on, niin se pakosarjan alla oleva metalliputki kun se lämmitin on ollu päällä? Mulla se jää ihan kylmäks vaikka tänäänkin 2h oli lämmityksessä.

-Tervis-