Viime yönä ei tullut uni silmään niin aloin selailemaan jenkkifoorumeita. Sieltä löysin tämän kuvan
Eli tuon laakerin tulee olla kampuran sisällä ja asennusjärjestys tämä
Vertaa korjausoppaaseen. Laakeri on viimeisenä järjestyksessä ja kaiken hyvän päälle vielä väärinpäin
Löysin myös tämän dsmtunersin foorumilta..muillakin ollut kuulemma samanlaisia ongelmia tuon korjausoppaan kanssa
Tämä lappu osoittautui kultaa kalliimmaksi
Vauhtipyörän pultit auki ties kuinka monennetta kertaa,osat paikalleen oikeassa järjestyksessä ja mittaamaan. 11,4mm, aivan niinkuin pitääkin
Tässä Evon startin ja Eclipse automaattien startin erot:
Mitta B automaateissa 9mm
Laatikko kiinni kylkeen ja liinat koneen ympärille
Entisenä hondamiehenä moottorikumet on täytetty sikaflexillä
Kone paikallaan
Uusi pakosarja. Turbon laippa pitää leikata auki ja kääntää 180astetta. Kaikki saumat vahvikehitsataan uudestaan. Mahdollisesti vielä tukiraudat alle..vai tarviiko?miten muilla on chiinapakosarjat kestänyt?
Tästä jatketaan, korjausoppaasta mulla puuttuu nykyään yks sivu, heitin sen takkaan..