1. Loppuuko nykyisellä setupilla tuotto vakio pumpulla?2. Jos loppuu, niin samalla vaivallahan sinne vaihtaa uudet suuttimet/pumpun/fpr:n.3. Miksi sitä vakio fpr:ää siellä halutaan pitää?Hommaat sinne safc:n, isommat suuttimet, uuden pumpun, uuden fpr:n, eiköhän se ole siinä, sitten samassa vedät vielä uudet virrat pumpulle. Vakio bpainehan pitäisi olla siellä jossain 38psi paikkeilla(ilm. 100lph pumppu), kun taas tuo 255lph vetelee ylitte selkeästi.
Vielä tuossa selviteltyäni, niin jo esim 255lph pumppu vetelee vakio fpr:n yli niin kovasti, jotta se ei pääse eroon polttoaineesta tarpeeksi nopeasti. Joka taas aiheuttaa sen jotta fuel railissä on korkeampi bpaine ja aiheuttaa rikkaamman seoksen.