Itellä on jenkkimalli ja sen verran on katsastus tupissu et ei sais olla sivulle näkyvää punasta heijastinta mut anto leiman kuitenki eikä sen jälkee oo mitää ongelmaa ollu
Heti ekana niin tarkennatko oletko hankkimassa vaparia(euromarkkina vai jenkkimarkkina) vai turboa? fwd vai awd?Ei sitä mittarilukemaa kannata liikaa tuijotella, jos auto on hyvässä kunnossa kaikinpuolin. Hyvin pidetty 300tkm ajettu auto voi olla paremmassa kunnossa kun kaltoin kohdeltu 80tkm ajettu.Euroopassahan ei ole kuin vapareita tuotu, ja niissä on siis isoimpana erona moottori joka on mitsun 4g63 kun taas jenkkien vaparissa chryslerin 420a. Muutoin erot sitten vain pieniä kuten takavalot jenkissä täysin punaiset yms pientä. Voi olla, jos nillittävä katsastusmies niin ne takavalot joutuu vaihtamaan, mutta eipä vielä ole kait tullu vastaan semmoista tapausta mulle..
QuoteHeti ekana niin tarkennatko oletko hankkimassa vaparia(euromarkkina vai jenkkimarkkina) vai turboa? fwd vai awd?Ei sitä mittarilukemaa kannata liikaa tuijotella, jos auto on hyvässä kunnossa kaikinpuolin. Hyvin pidetty 300tkm ajettu auto voi olla paremmassa kunnossa kun kaltoin kohdeltu 80tkm ajettu.Euroopassahan ei ole kuin vapareita tuotu, ja niissä on siis isoimpana erona moottori joka on mitsun 4g63 kun taas jenkkien vaparissa chryslerin 420a. Muutoin erot sitten vain pieniä kuten takavalot jenkissä täysin punaiset yms pientä. Voi olla, jos nillittävä katsastusmies niin ne takavalot joutuu vaihtamaan, mutta eipä vielä ole kait tullu vastaan semmoista tapausta mulle..juu kyl se vaparin puolelle taitaa mennä,ellei hyvää turboa satu kohdille. onko noissa koneissa eroja esim.varaosa tarjonnan/hintojen osalta? euroopasta ois tarkoitus kattella autoa,mut oonpa laittanu merkille että usastakin niitä uitellaan.. entäs mahdolliset tyyppiviat?niinja jostain usan tuonnista kun kysyin huoltohistorista,niin kaveri laitto että carfax raportti löytyy..? mikäs se sellanen on?