Brisk sytytystulpatTsekkiläinen sytytystulppa valmistaja, joka on osoittautunut erinomaiseksi valinnaksi vakio sekä viritettyihin moottoreihin
Brisk LGS» Täysin aikaisemmasta poikkeava sytytystulpan kärjen muoto.
» Suurempi teho.
» Parempi kiihtyvyys.
» Parempi polttoaineen energian hyödyntäminen.
» Kipinän syntypaikka on syvällä palotilassa.
» Mahdollisimman pitkä kipinä osittaisen pintapurkauksen ansiosta (melkein 3mm).
» Sytytystulpan runkoon integroidut sivuelektrodit parantavat kärjen jäähdytystä ja varmistavat optimaalisen toiminnan.
» Hopeasta valmistettu keskielektrodi.
» Vaihtoväli katukäytössä 30 000km.
Race.fi: Brisk LgsBrisk Silver» Hopea on paras sähkön- ja lämmönjohde
» Hopeasta valmistettu ohut keskielektrodi
» Erinomainen polttoaineseoksen sytytyskyky
» Alhainen sytytysjännite
» Kilpamoottoreihin ja vaikeasti syttyville polttoaineille
Race.fi: Brisk SilverBrisk Iridium» Iridium on 6x kovempaa ja 8x kestävämpää kuin platina. Sulamispiste on noin 670°C korkeampi kuin platinalla.
» Viistetty sytytystulpan runko.
» Alhaisempi vaadittava sytytysjännite.
» Optimoitu keskielektrodin halkaisija ja sivuelektrodin muoto.
» Pienempi sivuelektrodin vaikutus liekkirintaman etenemiselle ja parempi ilma/polttoaineseoksen pääsy elektrodien väliin -> lisää tehoa.
» Parempi kyky sytyttää vaikeasti syttyviä polttoaineita.
» Korkean puristuspaineen tuottaviin kilpamoottoreihin (vapaastihengittävät - turboahdetut).
» Vaihtoväli katukäytössä 40 000km.
Race.fi: Brisk IridiumBrisk Turbo (DS)» Vähentää epätäydellisesti syttyneitä työtahteja.
» Erittäin korkea kestävyys ja luotettavuus.
» Korkea lämmön- ja värinänsietokyky.
» 2 tai 3 progressiivisesti kallistuvaa, sytytystulpan runkoon integroitua sivuelektrodia takaa mahdollisimman hyvän lämmönsiirtymisen.
» Hopeasta valmistettu keskielektrodi.
» Ahdettuihin kilpamoottoreihin ja kestävyysajoon.
Race.fi: Brisk TurboKirjoitus sivuillamme