Noniin että tämmöinen.
Joo taisin saada hiukan huonomman maanatai kappaleen, tuo vika on aika vaikea selittää, mut koitan kuitenkin.
ihan pienillä kieroksilla käy nätisti, esim jos ajelee vaikka 3tonniin saakka vaan ni ei mitään outoa, mutta jos vaikka kiihdytät 4tonniin ja ku vaihtaa vaihdetta, niin kuuluu sellainen korina, nakutus tai miten tuon kuvailisikin.
Ja saman tekee jos kiihdyttää reippaammin, niin tuo korina kuuluu kokoajan ku kiihdyttää, mut sitten taas tasasella ajolla vaikka 100 niin ei mitään outoa, vaan jos hiukan lisää kaasua ni heti rupee kuuluun tuo korina/nakutus mikä lie.
ajotus pitäisi olla paikalla, juuri tuon takia tein siihen jakoremontin mut ei vaikuttanut mitään, ja veto on alkuus olevinaan aika hyväkin,
Mutta sitten 5-6tonnia ni ei oikein tapahdu mitään ja ajossa ottaa minusta huonosti kierrokset lopussa.
Luulisin et tuo on kuitenkin kierroskone ja vasta 4tonni jälkeen tapahtuisi jotain (menee paremmin jos ajelee matalilla kierroksilla ja vaihtaa vaihteen jo 3-4tonnin välis.
linkissä kuva ( voiko tuon nokka-asennon tunnistimen laittaa väärin sinne nokan päähän), sitä en ole vielä ollenkaan kattonut.
http://i230.photobucket.com/albums/ee130/magezu/IMG_1605_zpsb944364b.jpgvai mistä tuollainen vika voisi muuten johtua, tällä hetkellä käy hiukan välillä levottomasti tyhjäkäyntiä.
Ja sitten sellainen että, tuohon on joku tenyt jonkun remontin, ainaski kansi ollut pois (näkyi uusi kansitiiviste)
ja sitten ihmettelin ku lambra ei ole kytketty ollenkaan (mut olihanse) siihen on laitettu sellainen pakosarja mis on lambra ja tuo oma on ennen ja jälkeen katin.
Tää oli sitten tosivaikeesti selitetty
Tässä vielä konehuoneesta kuva, sanokaas on tuo sellainen kuin kuuluu (on sellainen kutina et kansi ainaskin vaihdettu)
Ko en ole yhtään samanlaista imusarjakokoonpanoa löytänyt googlella (ainaskaan ellistä)
http://i230.photobucket.com/albums/ee130/magezu/IMG_1611_zps6f0bb37d.jpg