no niin. loppu hyvin, kaikki hyvin ja maanantaina leimalle
tuonne lohkon ja tulipellin väliin sai juuri ja juuri mahdutettua migin pistoolin. hitsailin pultin nokkaan jatkoa migillä niin paljon että tuosta "jatkosaumasta" sai pihdeillä kiinni, pultti tulikin ulos yllättävän helposti. jännitti vaan ihan pirusti ettei hitsaa katkennutta pulttia lohkoon kiinni.
vaihteistoöljytkin tuntui olevan tallella ainakin suurimmaksi osin. öljyt pois ja propun tarkistelua ja vielä magneetilla öljyn tutkiskelua -> ei löydy ainakaan rautaa, ja hyvä niin. uudet öljyt laatikkoon ja koeajolle... jee nyt minulla on taas awd dsm.
katkennutta pulttia lähemmin tutkailtuani tulin tällaiseen loppupäätelmään asioiden tapahtumajärjestyksestä.
tuo pultti on ajan oloon väsynyt ja katkennut vanhuuttaan, tämä on jättänyt korvakon tuon toisen pultin varaan jolloin korvakko pääsee käänyyilemään tuon pultin varassa.
korvakon eläminen on löysyttänyt tuon ehjän pultin ja se on pyörinyt itsekseen auki. korvakko on päässyt tippumaan paikoiltaan ja vetoakseli siirtymään sivuttain ja ulospäin vaihdelaatikosta. akseli on hetkittäin vedossa pääsyt pois booreiltaan josta vedon katkeaminen etupyöriltä, ravistamisen taas aiheutti vapaasti heiluva vetoakseli.
onni onnettumuudessa ettei mitään vakavampaa sattunut.