Joko se on kilvissä? Ja jos on niin oliko ongelmia? Ihan mielenkiinnosta kyselen, nuo 98-> voi olla aika ongelmallisia tapauksia leimata jos ei ole muuttoauto.
Kyllä on aivan kolmannen valtakunnan meininkiä. Nuo lamputkin on tarpeeksi hankala homma, mutta turvavyöt on jo v*ttuilua. Ja jos vielä sattuisi niin, että lasit ei kelpaa, niin kyllä saattaisi muutama ärräpää pudota. Voi sitä hintaa mitä mahtaisi uudet lasit maksaa.Onko se niin, että kun nuo vaihdot tekee kerran niin niitä ei sitten enää tarkisteta (vyöt+lasit)? Valoistahan mäkin napsahdin, vaikka ne oli menneet läpi monta vuotta. Löytyykö noita vastaavuustodistuksia helposti? Kattelin vain, että kun noita nelikoitakin on ilmestynyt myyntiin.
QuoteKyllä on aivan kolmannen valtakunnan meininkiä. Nuo lamputkin on tarpeeksi hankala homma, mutta turvavyöt on jo v*ttuilua. Ja jos vielä sattuisi niin, että lasit ei kelpaa, niin kyllä saattaisi muutama ärräpää pudota. Voi sitä hintaa mitä mahtaisi uudet lasit maksaa.Onko se niin, että kun nuo vaihdot tekee kerran niin niitä ei sitten enää tarkisteta (vyöt+lasit)? Valoistahan mäkin napsahdin, vaikka ne oli menneet läpi monta vuotta. Löytyykö noita vastaavuustodistuksia helposti? Kattelin vain, että kun noita nelikoitakin on ilmestynyt myyntiin.Toi on nimenomaan rekisteröintikatsastuksessa läpikäytävä juttu. Mun ymmärtääkseni ei vuosikatsastuksissa syynätä??
QuoteKyllä on aivan kolmannen valtakunnan meininkiä. Nuo lamputkin on tarpeeksi hankala homma, mutta turvavyöt on jo v*ttuilua. Ja jos vielä sattuisi niin, että lasit ei kelpaa, niin kyllä saattaisi muutama ärräpää pudota. Voi sitä hintaa mitä mahtaisi uudet lasit maksaa.Onko se niin, että kun nuo vaihdot tekee kerran niin niitä ei sitten enää tarkisteta (vyöt+lasit)? Valoistahan mäkin napsahdin, vaikka ne oli menneet läpi monta vuotta. Löytyykö noita vastaavuustodistuksia helposti? Kattelin vain, että kun noita nelikoitakin on ilmestynyt myyntiin.Mahdollinen tuulilasinvaihtovaatimus on maalaisjärjelläkin ajateltuna aivan järjetön jos kyseessä on uudehkon auton esim. DOT lasi!E-hyväksytyn lasin saa varmaan muutamalla sadalla eurolla, mutta kun tehtaalla liimattu, koria tukeva lasi revitään pois ja sitten enemmmän tai vähemmän pätevä lasinliimaaja laittaa E-hyväksytyn lasin paikalleen ei turvallisuudessa mennä ainakaan parempaan suuntaan.
Mainiota, että pystyvät tekemään kelpaavan vastaavustodistuksen. Noi hyväksynnät kun vaihtu just 98 -> tiukemmiksi.Mitäs se maksoi?