Joo tosiaan kävi mielessä et vaihtaisin tohon 4g63 6bolt moottoriin jyrkempää nokkaa ja säädettävät nokkapyörät sitten sitä epromin säätöä mahdollisesti penkissä... ainakin kannen virtaukset riittää huhujen mukaan hyvin ?
onko joku 190-200hv moottoriteho mahdollista ? jollain oli ainakin gti lancer 1.8 vaparista penkitetty yli 180hv...
Kaikki mahdollinen mitä voi parantaa pitää parantaa jotta tulee tuloksia, kaikkien parannusten summasta saattaa sitten saada järkevän lopputuloksen. Luulen myös, että männät menee vaihtoon -> korkeammat puristussuhteet. Ja kun kaikki mahdollinen komponentti on viilattu ja buunattu ja vaihdettu parempaan viimeiseksi sitten niiden mukaan tietokoneen säätö penkissä.
Näitä vaparin virittämisiä on muutamia näkynyt mutta kukaan ei vielä mitään kovin erikoisia tuloksia ole saanut. Vaatii sen verran enempi hommaa ja rahaa tässä moottorissa.