Japanin valot pitäisi vaihtaa eurooppalaisiin, auton sisältä korkeussäädettäviin. Korkeussäädin ja säätömoottorit ovat Eclipsen alkuperäiset. Onko kenelläkään tietoa/kytkentäohjetta mitenkä hilut pitäisi kytkeä keskenään yhteen ?Kyllähän tuon selvitettyä saa, mutta kytkentäkaavio säästäisi aikaa.
http://www.mitsubishiclubsweden.se/forum/viewtopic.php?t=16022&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=Jos tuolta löytyis apuja...Edit: Selailin läpi enkä kyllä löytänyt mitään kaavioita valoihin. Korkeuden säädöstä oli jotain, mutta en huomannut sähkökaaviota.
Quotehttp://www.mitsubishiclubsweden.se/forum/viewtopic.php?t=16022&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=Jos tuolta löytyis apuja...Edit: Selailin läpi enkä kyllä löytänyt mitään kaavioita valoihin. Korkeuden säädöstä oli jotain, mutta en huomannut sähkökaaviota.En äkkiä selaamalla löytänyt. Onko kukaan tietoinen moniko napainen liitin säätömoottoriin menee ja säätönuppiin?Onko joku onnistunut kilvittämään auton ilman ajovalojen korkeudensäätöä, vetoen siihen että on riittävän jäykkä alusta?
Noita Datsuneita ja Evoja ovat kilvittäneet ilman korkeudensäätö heebeleitä. Katsastuksessa on tällöin todettu että kuorma päällä alusta on niin jäykkä että korkeudensäädölle ei ole tarvetta.Tiedä sitten menisikä tälläinen Eclipsessä läpi, onko kokemuksia jäykistyykö alusta madallusjousilla? Vakio jousen jousivakio?