Author Topic: GM Maf anturi + ohjainlaite  (Read 9345 times)

zalama

  • Extreme Member
  • *****
  • Posts: 602
    • View Profile
    • Rockpiston
GM Maf anturi + ohjainlaite
« on: February 05, 2010, 14:47:02 PM »
Olen käyttänyt 3" Maf anturia & Translatoria ja hyviä oli kokemukset.

Hyödyt:
-Isompien suuttimien kompensointi onnistui Translatorilla, Apexi SAFC jäi turhaksi.
-Imupuolen vakio ahdistava 1G ilmamäärämittari vaihtui 75mm kokoiseen vapaammin virtaavaan kuumalankamittariin, joka riittää esim. Corvettessa  n.500 hv:n asti.
-Imupuolelle asennettuna helppo käyttää ja säätää. (Seosmittari suositeltava)
-Mahdollista laittaa myös ahtimen jälkeen, blow-off venttiili voi hengittää ulkoilmaan.

Haitat:
-Johdotustyötä
-Hinta ( se ikuinen riesa)
-Turbon jälkeen asennetun mittarin säätäminen hankalampaa


mika75

  • Pro Member
  • ****
  • Posts: 126
  • dsm
    • View Profile
Re: GM Maf anturi + ohjainlaite
« Reply #1 on: June 02, 2010, 23:28:30 PM »
Mun mielestä johdotus oli helpoin homma. Hintaki oli kohtuullinen, mut säätäminen vaatii vaatii muinais hieroglyyfien osaamista. Miten potikoita säätämällä voi arvata seoksen oikeaksi. En ku omista mitää hienoja dsm linkkejä.

teme

  • Administrator
  • Über Member
  • ********
  • Posts: 4160
  • eclipse gs -94 & gs-t -90
    • View Profile
Re: GM Maf anturi + ohjainlaite
« Reply #2 on: June 03, 2010, 01:52:01 AM »
"If it doesn't make your car faster....why bother.."
"And no, it's not turbo lag.... It's foreplay"

zalama

  • Extreme Member
  • *****
  • Posts: 602
    • View Profile
    • Rockpiston
Re: GM Maf anturi + ohjainlaite
« Reply #3 on: June 03, 2010, 13:13:00 PM »
Quote
Miten potikoita säätämällä voi arvata seoksen oikeaksi.


Seosmittarilla! Muuten en ainakaan itse sais mielenrauhaa vaikka potikat oliskin oikein.