Laajat ja kattavat www sivustot
Ratapäivät 2006 vuonna / muuta toimintaa
Suomen dsm:t kaikki yhteen
Foorumi josta löytyy kysymyksiin vastaukset ja ammattitaitoista porukkaa.
WWW-sivuista tulee ekaks sellanen mieleen, että olis tosi jees, jos saataisiin kerättyä FAQeja varsinkin edm-vehkeistä, koska niistä löytyy niin vähän tietoa (esim. dsmtunersseilta). Tietty myös usdm vehkeistä olisi hyvä tehdä FAQeja niiltä osin kun ne Suomessa eroavat amerikkalaisista.
Lisäksi tonne projektit osioon olisi kiva jos jengi viittisi tehdä työselostuksia kun tekevät kaikenlaista pikkuprojektia. Vähän kuvia ja suurpiirteinen selostus, niin siitä on tosi paljon apua ensikertalaiselle. Usein vaikkei apua sinänsä tarvitsisikaan missään, niin sieltä sitten saa ideoita mistä seuraavaksi alkaisi värkkäämään.
Sit vielä musta vois olla hyvä, jos Teme vaikka sysadminina myis klubin tarroja tai muuta sälää. Se tois vähän rahaa homman pyörittämiseen.
QuoteSit vielä musta vois olla hyvä, jos Teme vaikka sysadminina myis klubin tarroja tai muuta sälää. Se tois vähän rahaa homman pyörittämiseen. Tarroja on myynnissä kokoajan, niitä olen myynyt, toki ilman mitään voittoa. Kaiken muun sälän teetättäminen maksaa, johon mulla ei ainakaan yksin ole varaa tuon nykysen autoprojektin ohessa alkaa kustantamaan. Ei nuo tarratkaan ilmasia ole, vaan itse niistä maksanu ja myyn samaan hintaa pois. Lähiaikoina pitäisi lisääkin tilata....