no ekaks otat jarrut auki ja tarkistat et jarrusatulat on kunnossa, toinen puoli jos laahaa niin siel on silloin jotain jumissa (liukutapit yleensä)... yleensä auttaa kunnon voitelu (kuparitahna).... tietenkin oireet viittaisivat siihen että järjestelmässä on ilmaa joten jarrujen ilmaus on tehtävä myös.... jos näiden toimenpiteiden jälkeen vielä oireet jatkuvat, tarkistat jarrutehostajan kunnon... ilman pitäis mennä tehostajaan sisään, ei ulos... jos molempiin suuntiin virtaa ilma niin kalvo on rikki ja tehostaja vaihtoa vailla (750e mitsun tiskiltä)... poljin kyl muuttuu kovaksi kun tehostaja hajoaa sen huomaa selvästi.. tarkista samalla myös letku joka menee tehostajalle, siinä on yksisuuntainen venttiili (ainakin 1g:ssä) toivottavasti tuossa oli jotain apua ongelmaan