Ilmeisesti siis sytytyskatkoksien takia polttoaine syttyi vasta pakosarjassa, jolloin pakokaasut tulevat normaalia kuumempina katille. Tämä johti katalysaattorin liialliseen kuumenemiseen ja merkkivalon syttymiseen.
Hyvä, että saatiin kerrankin jonkun vika oikeasti korjaantumaan QuoteIlmeisesti siis sytytyskatkoksien takia polttoaine syttyi vasta pakosarjassa, jolloin pakokaasut tulevat normaalia kuumempina katille. Tämä johti katalysaattorin liialliseen kuumenemiseen ja merkkivalon syttymiseen. Eli paloi putkessa? Kuulitko erittäin kovan pamauksen ajaessasi? Sen kyllä huomaa jos palaa putkessa...Sulla lukee muuten tuolla tiedoissa GS mutta tuossa alussa sanotaan GST? Johtuukohan se siitä, että GST:ssä olisi kaks happianturia?
Hyvä, että saatiin kerrankin jonkun vika oikeasti korjaantumaan Eli paloi putkessa? Kuulitko erittäin kovan pamauksen ajaessasi? Sen kyllä huomaa jos palaa putkessa...Sulla lukee muuten tuolla tiedoissa GS mutta tuossa alussa sanotaan GST? Johtuukohan se siitä, että GST:ssä olisi kaks happianturia?
Vaparissa tosiaan on kaksi lambdaa, gst:stä en ole sitä vielä ehtinyt etsimään.
Pamaukset kiihdyttäessä oli sen verran kovia, että kaasu tuli vapautettua automaattisesti.
Eikös se nyt sitten heti kertonut, että missä vika on? Mutta jos bensa jää palamatta, niin kyllä sillon vaan pakokaasun lämmöt laskee ja öljyt huuhtoutuu. Se on pahapaha.Mahtaako katti olla enää ehjänä... No, se selviää seuraavassa kaasumittauksessa.