Vihdoinkin ongelmaikkuna työn alle.
Ovikaiutin pois ja moottorin irroitus ovikaiuttimen reiän kautta (kiinnitetty kolmella tähtikanta ruuvilla).
Moottorin sisällä on muovinen hammaspyörä, jota pyörittää moottorin akselilla oleva kierreruuvi. Muovisen hammaspyörän läpi tulee akseli, jonka kautta liike siirretään ikkunamekanismille. Hammaspyörän liukuminen akselilla on estetty akselin päässä olevalla seger-lukitusarenkaalla. Seger oli ruostunut ja noussut paikaltaan pois ja tällöin myös muovinen hammaspyörä oli päässyt nousemaan. Muovisen hammaspyörän väärästä sijainnista johtuen kierreruuvi oli rikkonut osan sen hampaista.
Hammaspyörän käyttöalue on ainoastaan 180-astetta, näinollen toinen hammaspyörän puolisko oli täysin kunnossa. Hammaspyörän kääntö 180-astetta uusi seger ja seger-ura akseliin (akseli on tosi kovaa ainetta, joten se on kuumennettava punaiseksi, jotta ura saadaan tehdyksi). Rasvaus, moottorin kokoaminen ja paikalleen asennus. Samalla on syytä puhdistaa ja voidella myöskin ikkunaa liikuttava vivusto.
Taas toimii.