Just tollaset viat on oikeen kivoja näissä DSM:ssä kun ne on niin yleisiä autoja täällä Suomessa, että kaikki viat osataan heti korjata ja varaosia on hyllyt täynnä
QuoteJust tollaset viat on oikeen kivoja näissä DSM:ssä kun ne on niin yleisiä autoja täällä Suomessa, että kaikki viat osataan heti korjata ja varaosia on hyllyt täynnä Ei muuta kun Corollaa ostamaan..
Alue on suht' tarkkaan 1500rpm 100 +/-. Kierrokset laskevat johonkin 1300 kohdalle niin taas toimii. Sama homma 1700 ringin kohdalla. Auto on täysin tiedoton juuri tuossa 1500rpm:n kohdalla.
Onko tuohon pinnien 2-4 välille mitään ohjearvoja annettu sen tarkemmin?
Mites perstuntumalta, onko noilla L=3000, 2=2800, D=1500 rpm kohdissa koneen kuormitus suurinpiirtein linjassa. Eli vaihtuuko kierrokset juuri noihin lukemiin kun vaihdat? Esim. ajat D päällä 1500rpm ja vaihdat pakkoykkösen niin nouseeko kierrokset 3000rpm?