Tere! Mistähän sais jenkki mallin eclipseen v.97 2.0L dohc ajovalojen umpiot ja korkeuden säädön/ käykö euroopan mallin umpiot? Katastus mies vaati. Kiitoksia etukäteen... on muuten vastustanut prklen paljon toi auto. Tuntuu siltä että en saa rekisteriin autoa ikinä
Eikö tosiaan jenkkiumpiot käy Suomessa? Vai oliko kyse vaan siitä ettei sulla ole korkeuden säätöä? Enpä tosiaan tiennyt. Riippuu näemmä tosi paljon katsastusmiehestä mitä vaaditaan ja mitä ei. Esim. mulla on takavalot ei oo hyväksytyt mutta ei oo koskaan sanottu niistä mitään.
Niin, eli onko sulla facelift vai pre-facelift? Ts. onko sun auton keula samanlainen ku mulla (näkyy joteski tos pikkukuvas). Jos on (pre-facelift), niin voidaan hommata sulle ainakin osanumerot noihin tarvittaviin osiin tai sitten annan sulle oman VIN-koodin jonka avulla saat mitsuliikkeestä tilattua tarpeelliset osat.
QuoteEikö tosiaan jenkkiumpiot käy Suomessa? Vai oliko kyse vaan siitä ettei sulla ole korkeuden säätöä? Enpä tosiaan tiennyt. Riippuu näemmä tosi paljon katsastusmiehestä mitä vaaditaan ja mitä ei. Esim. mulla on takavalot ei oo hyväksytyt mutta ei oo koskaan sanottu niistä mitään.Niin suomessahan on ajovalojen korkeudensäätö sisätiloista pakollinen juuri jostain 1995 tjmsp lähtien..
Tosta vuodestapa vois alkaa ottaa selvää ku mulla on 1995 ja ei ole säädettävät saatika e-hyväksytyt mut aina ne on läpi menny. Tosin ei kyllä sisällä edes ole sitä säätö nupikkaa.
eeeerm, mullakaan ei ole niitä mootoreita, mutta silti on menny läpi.Rekisteröity 95 loppu puolella.Taitaapa taas riippua konttorista.
Ihan normi tuonti autona on tuotu.Ja onhan se mun ollu pitkää jo suomessa, yks aikasempi omistaja ja paris kaupassa ollu. Eli monta katsastusta on jo käyny läpi. Et kyl ois kumma jos naaman perusteella ei pääsis tuollaisen takia läpi.