Johtuu se vika mistä vaan niin ainahan se saman verran kierroksiin vaikuttaa?! Tarkotan siis sitä, että jos ite tuntee nykimistä niin sillonhan sen auton pitää hidastuu tai kiihtyy nylpyttäen ja kun kone on koko ajan yhteydessä renkaisiin (ellei kytkintä paina) niin pakko niiden kierrosten on reagoida samaan tahtiin (Ompa vaikeesti selitetty
). Mut jos se nykiminen on tiheää ja sillai pientä (ettei mitään kengurulähtöä) niin ei sitä varmaan kierrosmittarista näe. Ja tuskin muuten edes tuota ns. kengurulähtöä huomaa hyvin kierroslukumittarista.
Eli siis pointti oli se et ei kannata sulkee pois vikavaihtoehtoja sen perusteella, et se vaikuttaa kierroksiin.
Kannattaa tosiaan tarkistaa sytytys ja bensansyöttö. Niistä yleensähän vika löytyy jos kone ei käy hyvin.
Voi siis esim olla et yks tulppa on heikoilla tai siis yks pytty ei saa kipinäänsä kunnolla ja seoksen rikastuminen auttaa asiaa sit ku vähän polkasee kaasua niinku tossa mainittiin.