sehän tässä ikävää onkin ku koitin käynnistellä autoa voi vee jos tulee kalliiks mä hinaan sen auton sinne näyttelyihin :-/
Silloin kun ajoin ite vielä kilpaa ni remmin katketessa on pahimmillaan käyny: kaikki venttiilit vääntyneet/katki, männissä reikiä, sylinteriputket naarmuilla ja tietenkin kansi sökö
QuoteSilloin kun ajoin ite vielä kilpaa ni remmin katketessa on pahimmillaan käyny: kaikki venttiilit vääntyneet/katki, männissä reikiä, sylinteriputket naarmuilla ja tietenkin kansi sökökiva :'(en onneks ajanu kisaa kierrokset oli jossain 2000-2500rpm:ssä eikä saa ihmisiä pelotella
Jos on jotain muutakin kuin venttiilit menny niin uusi kone voi olla ihan hyvä vaihtoehto. Alle 1000e:llä varmasti saa ihan pätevän suhteellisen vähän ajetun jos ei rajoitu Suomen moottoritarjontaan. Ja moottorin vaihdosta kun oikeaan paikkaan vie niin max. 200e, kunhan on vaan älynnyt ostaa koko moottorimotin jossa tulee ruisku mukana.Nimimerkillä yhden moottorin vaihdon kokeneena.Edit. Tai samantien sitten se turbomotti. Olisiko ollut Japan moottorituonnilla sen 1500e (60000tkm ajettu) kun niitä joskus katselin.