Helposti ne lähtee irti.. 3 mutterilla tais olla kiinni ja ihan hyvin pääsee räikällä käsiksi. Kiristellessä kannattaa olla varovainen ei kestä kovin tiukalle kiristää niitä.. tai no varmaa merkkikohtasta tämäki mutta mulla ainaki piti omia kiinnikkeitä värkkäillä ku pyörivät tyhjää
QuoteHelposti ne lähtee irti.. 3 mutterilla tais olla kiinni ja ihan hyvin pääsee räikällä käsiksi. Kiristellessä kannattaa olla varovainen ei kestä kovin tiukalle kiristää niitä.. tai no varmaa merkkikohtasta tämäki mutta mulla ainaki piti omia kiinnikkeitä värkkäillä ku pyörivät tyhjääJoo aika helppoo oli. Yksi pulteista oli puskurin puolelta avattava, ei tarvinnu kun irrottaa puskuri.Sulla oli varmaankin vaihdettu lyhdyt kertaalleen jo aiemmin ja jätetty se puskurin puolelta laitettava pois.Ja se puskurin irroittaminen onkin sitten ihan eri juttu...
Onko 2g eclipsen ajovalot kuinka vaikea irroittaa, pitäis vaihtaa angel ayes valot vanhojen tilalle Oisko kenelläkään muuten sellaisia myynnissä, mieluiten mustia vilkullisia?
QuoteOnko 2g eclipsen ajovalot kuinka vaikea irroittaa, pitäis vaihtaa angel ayes valot vanhojen tilalle Oisko kenelläkään muuten sellaisia myynnissä, mieluiten mustia vilkullisia?Valojen suhteen tilanne on aika mielenkiintoinen:Tulkintani mukaan 2g Eclipseen vaaditaan E-hyväksytyt valot, korkeudensäädöllä. Dot käy 1997 asti (oltava korkeudensäätö), jos E-hyväksyttyä ei ole saatavissa, mutta kun on.Angel ayes valoja en ole nähnyt E-hyväksyttynä lainkaan. Dot-hyväksyttyjä löytyy, mutta ilman korkeudensäätöä.Alla aken kaavakkeen linkki:http://www.ake.fi/NR/rdonlyres/862B1316-BB7F-4908-B421-B2F134C20E05/0/C154M1N1_Uusi.pdfNäin Aken setät säätää...