Laitetaan samalla kakkos-autostakin kertomusta vaikka ei ole laser, talon eikä eclipsekkään
Eli tuli hankittua kakkos auto sen ajaksi että pääsee liikkumaan yllämainittu auto, ostohetkellä oli vikana mm. kytkimen painelaakeri äänti älyttömän paljon ja pöllytti vähän.
1000km jälkeen vaihdettiin öljyt galaksista, niin tarkistelin samalla öljynkulutusta oli roimasti vienyt öljyä vaihdon jälkeen 1000km oli alarajassa öljyt !
Öljyä lisäsin sitten takaisin ylärajaan ja kattelin että syökö vielä lisää, mut öljynkulutus tippui älyttömän pieneksi ja pölläytteli loppui samalla, näemmä ollut paskat öljyt sisällä.
n. 4500km kerkesi tulla ajettua ennenkuin sitten koulun pihalla sanoi kytkimen painelaakeri lopullisesti irti itsensä poraten paine-asetelmasta läpi
Galantin tuli laitettua sitten myyntiin kytkinvikaisena, mutta kun ei näemmä tule kyselyitäkään, joten laitetaan sitten sitä pikkuhiljalleen kuntoon korista, sisustasta että pidetään galantti harrastekäyttiksenä kuten eclipsekin.
Galantti ostokunnossa:
Galantin konepellin joutui maalaamaan huonolla toteutuksella, syynä loppui pohjamaali ja vielä pintaväri, niin pinta jäi tosi huonoksi, samalla näperrelty mitsun logo maskista pois ja paikkauksia siellä sun täällä ruosteen poiston kannalta:
Galantin takavalot kokivat pientä muutosta: