Author Topic: Vinkkejä 1g:n tehon lisäämiseen?  (Read 53410 times)

hopsis

  • Über Member
  • ******
  • Posts: 1573
  • AUDI S6+ Avant, Audi S6 Avant, Audi Cabriolet
    • View Profile
Re: Vinkkejä 1g:n tehon lisäämiseen?
« Reply #75 on: January 20, 2006, 03:57:45 AM »
Jos ainoa problem on se vauhtipyörä niin miksi ei käyttää orgis vauhtipyörää...? Sorvissa kevenee niin paljon kuin on tarve, samalla saa tasapainotettua. Toki valmis on aina helpompi mut jos koittaa vapariin sovittaa tbon osia, joutuu kuitenkin vähän raapiin päätä.

Lergei

  • Extreme Member
  • *****
  • Posts: 240
  • Common sense is common welth
    • View Profile
Re: Vinkkejä 1g:n tehon lisäämiseen?
« Reply #76 on: January 20, 2006, 10:00:27 AM »
Jep, sorvissa lähti minultakin, ei sorvattu paljon kun poistin tasap.kepit ja tulee alumiinisia hihnapyöriä. En näe järkeä maksaa uudesta kevyestä. Laittaa nekin rahat olennaiseen. jos nokkia vapariin etsitte niin Us-parts myy Catcamsin keppejä, siellä on töissä vielä henkilö kenellä kokemusta 4G63:sta. Itse hylkäsin toistaiseksi uudet nokat ja päädyin sorvauttaa venttiilien lautasen/varren kaaren pienempään R:ään sekä muotoilin kanavia ja palotilaa. Varsinkin istukan sovitus kanavaan huono; pykälää  :)
Bojoiing!

Jusna

  • Pro Member
  • ****
  • Posts: 149
  • dsm
    • View Profile
Re: Vinkkejä 1g:n tehon lisäämiseen?
« Reply #77 on: January 23, 2006, 16:27:03 PM »
Quote
Jep, sorvissa lähti minultakin, ei sorvattu paljon kun poistin tasap.kepit ja tulee alumiinisia hihnapyöriä. En näe järkeä maksaa uudesta kevyestä. Laittaa nekin rahat olennaiseen. jos nokkia vapariin etsitte niin Us-parts myy Catcamsin keppejä, siellä on töissä vielä henkilö kenellä kokemusta 4G63:sta. Itse hylkäsin toistaiseksi uudet nokat ja päädyin sorvauttaa venttiilien lautasen/varren kaaren pienempään R:ään sekä muotoilin kanavia ja palotilaa. Varsinkin istukan sovitus kanavaan huono; pykälää  :)


Paljos makso kun otit siivun pois vauhtipyörästä?

Lergei

  • Extreme Member
  • *****
  • Posts: 240
  • Common sense is common welth
    • View Profile
Re: Vinkkejä 1g:n tehon lisäämiseen?
« Reply #78 on: January 24, 2006, 19:46:25 PM »
Ei se paljon ollut; tutunkauppaa.. ;) Eikä siitä paljon kannata maksaakaan, ihan helppo nakki. Tasapainottaan joutuu jossain moottorihiomossa.
Bojoiing!

Dethrone^

  • Pro Member
  • ****
  • Posts: 177
  • Ja ralli jatkuu..
    • View Profile
Re: Vinkkejä 1g:n tehon lisäämiseen?
« Reply #79 on: January 24, 2006, 23:29:31 PM »
"jos nokkia vapariin etsitte niin Us-parts myy Catcamsin keppejä, siellä on töissä vielä henkilö kenellä kokemusta 4G63:sta"

Tartteepa ottaa yhteyttä us-partsiin.. kiitti vinkistä
« Last Edit: January 24, 2006, 23:30:12 PM by Dethrone »
Eclipse GS 2.0 Dohc -93 Ja pientä tuunausta..

Deckki

  • Rookie Member
  • *
  • Posts: 15
  • dsm
    • View Profile
Re: Vinkkejä 1g:n tehon lisäämiseen?
« Reply #80 on: June 28, 2008, 12:16:04 PM »
Nostetaanpas/lainataanpas vanhaa topiccia sellaiseen pieneen kyssäriin että kuinkas monta hepokattia 1gen GS:stä sitten oikeasti löytyykään? Itse aluksi käsitin että olisi 150hp, mutta sitten vilkaisin tuota malliopasta ja siellä kerrottiinkin tehojen määräksi 135hp... Kumpi kampi?

teme

  • Administrator
  • Über Member
  • ********
  • Posts: 4160
  • eclipse gs -94 & gs-t -90
    • View Profile
Re: Vinkkejä 1g:n tehon lisäämiseen?
« Reply #81 on: June 28, 2008, 12:35:59 PM »
Quote
Nostetaanpas/lainataanpas vanhaa topiccia sellaiseen pieneen kyssäriin että kuinkas monta hepokattia 1gen GS:stä sitten oikeasti löytyykään? Itse aluksi käsitin että olisi 150hp, mutta sitten vilkaisin tuota malliopasta ja siellä kerrottiinkin tehojen määräksi 135hp... Kumpi kampi?

Usdm 135hp, edm 150. (kuten mallioppaasta löytyy)
"If it doesn't make your car faster....why bother.."
"And no, it's not turbo lag.... It's foreplay"

Deckki

  • Rookie Member
  • *
  • Posts: 15
  • dsm
    • View Profile
Re: Vinkkejä 1g:n tehon lisäämiseen?
« Reply #82 on: June 28, 2008, 13:03:37 PM »
Quote
Quote
Nostetaanpas/lainataanpas vanhaa topiccia sellaiseen pieneen kyssäriin että kuinkas monta hepokattia 1gen GS:stä sitten oikeasti löytyykään? Itse aluksi käsitin että olisi 150hp, mutta sitten vilkaisin tuota malliopasta ja siellä kerrottiinkin tehojen määräksi 135hp... Kumpi kampi?

Usdm 135hp, edm 150. (kuten mallioppaasta löytyy)

Thänks, enpäs puusilmänä osannut yhtään kattoa että mallioppaassa oli vielä tuo kolmaskin mallivaihtoehto. Menee kyllä ja rankasti ohi alkuperäisen aiheen, mutta onkos suomessa olevat mallit sitten järestäen noita edm malleja? Ja jos ei, niin mistä on helpoin erottaa nämä mallit toisistaan?
Hitto että polttelisi ostaa Eclipse ja semmonenhan tässä kuukauden sisään tarkoitus olisi laittaa. Tai on jo semmonen kuume että pakkohan semmonen on alle saada  :)

teme

  • Administrator
  • Über Member
  • ********
  • Posts: 4160
  • eclipse gs -94 & gs-t -90
    • View Profile
Re: Vinkkejä 1g:n tehon lisäämiseen?
« Reply #83 on: June 28, 2008, 14:04:17 PM »
Quote
Quote
Quote
Nostetaanpas/lainataanpas vanhaa topiccia sellaiseen pieneen kyssäriin että kuinkas monta hepokattia 1gen GS:stä sitten oikeasti löytyykään? Itse aluksi käsitin että olisi 150hp, mutta sitten vilkaisin tuota malliopasta ja siellä kerrottiinkin tehojen määräksi 135hp... Kumpi kampi?

Usdm 135hp, edm 150. (kuten mallioppaasta löytyy)

Thänks, enpäs puusilmänä osannut yhtään kattoa että mallioppaassa oli vielä tuo kolmaskin mallivaihtoehto. Menee kyllä ja rankasti ohi alkuperäisen aiheen, mutta onkos suomessa olevat mallit sitten järestäen noita edm malleja? Ja jos ei, niin mistä on helpoin erottaa nämä mallit toisistaan?
Hitto että polttelisi ostaa Eclipse ja semmonenhan tässä kuukauden sisään tarkoitus olisi laittaa. Tai on jo semmonen kuume että pakkohan semmonen on alle saada  :)

Euroopassa kuten myös suomessa on udsm kuten myös edm malleja. Helpoiten ne eroittaa toisistaan ulkoisesti peileistä jotka ovat erinäköiset, tai sitten esimerkiksi sisältä autom. turvavöistä(vain usdm). Myös uudemmissa usdm malleissa on puskureissa ja kylkilistoissa eroja yms pientä. Lisäksi tietenkin jos ei ole vaihdettu takavaloja, niin ne ovat usdm malleissa täysin punaiset kun edm malleissa oranssit kulmat.

Tarkastele mallioppaan kuvia ja jäsenten autojen kuvia niin huomaat erot.
« Last Edit: June 28, 2008, 14:06:37 PM by admin »
"If it doesn't make your car faster....why bother.."
"And no, it's not turbo lag.... It's foreplay"