2. Onko GST mallia myyty sekä amerikassa että Euroopassa? Vai onko GST mallit tuotu kaikki amerikasta?
3. kun hieman maili mittareita vierastan, niin onko GST:ssä mailit ja kilometrit samassa taulussa? Voiko pelkän mittarintaustan vaihtamalla saada kilometrit näkymään oikein? Ja onko tämä ylipäätänsä järkevää.
4. Millaisia kulutus lukemia turbolla olette saaneet? Joidenkin teknisten tietojen mukaan vaparin ja turbon kulutuksen ero olisi erittäin pieni.
7. Onko turbo millainen ajettava talvella? Siis tämä GST.
8. Onko vakuutusmaksut kalliita näillä autoilla yleensäkin? Kun vähä harvinaisempia ovat...
10. Mikä on Eclipsen pulttijako ja suositeltu ET? Olisi yhdet kivat vanteet ylimääräisinä.
Terve!Ensinnäkin pitää sanoa, että erittäin hyvät sivut! (vaikka vielä ilmeisesti työn alle olevat..)
5. Perustuuko GST:n tekniikka Galantiin vai EVOon? Vai sekä että?
6. Mitä pitää muuttaa muualta euroopasta tulleesta autosta, jotta se meidän suomen sääntöjen mukaan olisi katsastettavassa kunnossa?Etuvalojen korkeussäätö ja sivuvilkut kuulemma ainakin?
9. Löytyyko autosta mitään suomalaista arvostelua? Itse kattelin TM arkistolta, mutta ei mitään juttua... :-/
Ja jos kerran Eclipse VR4 Galanttiin perustuu, niin tiettyjä osia varmaan löytyy kohtalaisesti?
On ollut euroopassa rekisterissä, jotain puhu myös, että tässä ei tarvitse vaihtaa takavaloja, tms...Meinaa varmaan, että jos olis ollut juuri tuo japanin malli, jossa takavaloissa eroa.
Nuo takavalot, jos on umpipunaisetkin, ja alkuperäisjenkki-osat, kelpaavat myös sellaisenaan katsastuksessa, ei pitäisi joutua vaihtamaan? Ainakin näin miun 1G:ssä.