se on siinä ja siinä että onko auto viel liikenteessä lauantaina mulla rupes tänään aamulla palaa turvavyönvalo koko ajan ja töyssyissä vilkkuu käsijarrunvalo
Quotese on siinä ja siinä että onko auto viel liikenteessä lauantaina mulla rupes tänään aamulla palaa turvavyönvalo koko ajan ja töyssyissä vilkkuu käsijarrunvalo Kuten täällä foorumilla on joskus aikaisemminkin mainittu se sama valo on myös jarrunesteen määrän valo. Kun kertavaan töyssyissä vilkkuu, sulla on luultavasti liian vähän jarrunestettä. Nesteen tason pitää olla aika lähellä maksimia, etteivalo pala.
QuoteMeidänhän täytyy kohta pitää Keski-Uusimaa miitti erikseen ku täällä on Psy-j, Mikko85, minä,toinen musta 1g Järvenpäässä, se 4-veto Talon Tuusulassa, ja sit oon viel pari kertaa nähny Järvenpäässäkaksi 2g Ecliä (punainen ja valkoinen) myöskin kellokoskella on yksi musta 1g eclipse ja järvenpäässä oon nähny toisen punasen 1g eclipsen
Meidänhän täytyy kohta pitää Keski-Uusimaa miitti erikseen ku täällä on Psy-j, Mikko85, minä,toinen musta 1g Järvenpäässä, se 4-veto Talon Tuusulassa, ja sit oon viel pari kertaa nähny Järvenpäässäkaksi 2g Ecliä (punainen ja valkoinen)
Eikö me näihin(kään) kinkereihin saada niitä 2Genejä lainkaan liikkeelle...? :-?
Muutama kuva näin alkuun.. Lisää sitten jossain vaiheessa.