Laitetaan nyt oma keskustelu tänne niin ei mene tuo meikän projektijuttu ihan offtopic 8-)
Mitäs käytännön eroa niissä jenky/euro-askeissa sitten on? Jenkkivapareissahan on se 15Hp vähemmän tehoa mut ei kai ne eri välityksiä sen takia ole käyttäneet...?
Tosiaan jenkkivälitykset on ihan erilaiset kuin tässä euroaskissa.
Ohessa linkki taulukkoon jonka tuossa väsäilin, siinä vertailussa muutamat laatikot. Siitä selviää että nimenomaan 1992/1993 GTi Galantissa on sama aski(1988-1991 galanteissa on F5M22) , mutta ainakin 5vaihde eri, final ratiosta en osaa sanoa kun tossa mun eclipsen manuaalissa ei ollut sitä mainittu. (Nämä galantin askin speksit siis jenkkiläisestä service manuaalista, varmistus tulee kun löydän jonkun jolla suomalainen galantin manuaali missä välitykset mainittuna)
Mielenkiintoista taas se, ettei edm eclipsen välityksillä olevaa laatikkoa löydy mistään papereista
http://www.dsmclubfinland.com/files/temp/laatikot.html(Kyse siis 4g63 dohc laatikoista)