Author Topic: Puolan liittimet  (Read 7468 times)

Tuiisa

  • Extreme Member
  • *****
  • Posts: 712
  • Eclipse 2.0 -97
    • View Profile
Puolan liittimet
« on: August 02, 2005, 12:51:13 PM »
Onko puolassa pyöreät vai litteät liittimet? Siis 2G vapari. Ois tarkoitus vaihtaa suurtehopuola vehkeeseen.

-T
Ai, kato se irtos...

teme

  • Administrator
  • Über Member
  • ********
  • Posts: 4160
  • eclipse gs -94 & gs-t -90
    • View Profile
Re: Puolan liittimet
« Reply #1 on: August 02, 2005, 13:05:43 PM »
Ei nyt muisti pelaa niin hyvin, jotta muistas. Mutta tästäpä näjet:
http://www.diamondstarmotorsport.com/used_files/coil-packs.jpg
"If it doesn't make your car faster....why bother.."
"And no, it's not turbo lag.... It's foreplay"

Tuiisa

  • Extreme Member
  • *****
  • Posts: 712
  • Eclipse 2.0 -97
    • View Profile
Re: Puolan liittimet
« Reply #2 on: August 02, 2005, 16:45:57 PM »
Niin ja tämähän on sitten sama myös 4G63, eli euroopan mallissa?

-T
Ai, kato se irtos...

teme

  • Administrator
  • Über Member
  • ********
  • Posts: 4160
  • eclipse gs -94 & gs-t -90
    • View Profile
Re: Puolan liittimet
« Reply #3 on: August 02, 2005, 16:47:41 PM »
Niin mikä on sama? siis tuo coilpakki on 4g63 koneesta...
Eli sama kuin sinun kärryssä.
"If it doesn't make your car faster....why bother.."
"And no, it's not turbo lag.... It's foreplay"

Tuiisa

  • Extreme Member
  • *****
  • Posts: 712
  • Eclipse 2.0 -97
    • View Profile
Re: Puolan liittimet
« Reply #4 on: August 03, 2005, 13:27:36 PM »
Ok. Ajattelin varmistua, ettei se ole sitten se Chryssen kone 420A.

Onko muuten puolan vaihtaminen iso homma? Onnistuuko itteltä vai pitää ottaa apumiehiä?

-T
Ai, kato se irtos...

teme

  • Administrator
  • Über Member
  • ********
  • Posts: 4160
  • eclipse gs -94 & gs-t -90
    • View Profile
Re: Puolan liittimet
« Reply #5 on: August 03, 2005, 13:43:02 PM »
Pitäs onnistua helposti, mun mielestä ole muuta kuin tulpanjohdot irti(huom. merkitse johtojen paikat, niin tulee oikein takaisinkin), puolasta liittimet irti, ja parit pultit irti.  Ei muistaakseni ole muuta, korjatkaa joku jos tulee mieleen jotain muuta...
"If it doesn't make your car faster....why bother.."
"And no, it's not turbo lag.... It's foreplay"

hopsis

  • Über Member
  • ******
  • Posts: 1573
  • AUDI S6+ Avant, Audi S6 Avant, Audi Cabriolet
    • View Profile
Re: Puolan liittimet
« Reply #6 on: August 04, 2005, 00:06:45 AM »
Ei ole muuta, kokeiltu on. Sytkä muistaakseni 4-1-2-3 koneesta ulospäin. Saatan kyl hyvin muistaa väärinkin... Kandee tosiaan pistää merkille kun irrottaa tulpanjohtoja.

Samalla kun coilpackin liittimet on irti niin kannattaa putsata ne liitospinnat esim cerkulla tai vastaavalla. Ainakin 1G:ssä jenkkipojat valittaa hapettumista ja huonoja kontakteja.