http://www.mitsubishiclubsweden.se/forum/viewtopic.php?t=16022&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=
Jos tuolta löytyis apuja...
Edit: Selailin läpi enkä kyllä löytänyt mitään kaavioita valoihin. Korkeuden säädöstä oli jotain, mutta en huomannut sähkökaaviota.
En äkkiä selaamalla löytänyt. Onko kukaan tietoinen moniko napainen liitin säätömoottoriin menee ja säätönuppiin?
Onko joku onnistunut kilvittämään auton ilman ajovalojen korkeudensäätöä, vetoen siihen että on riittävän jäykkä alusta?
TARKENNETTU VERSIO (12.2.2009 kello 13:30)
Säätömoottorin johdot menevät samaan liittimeen polttimoilta lähtevien johtojen kanssa (8-napainen). Japanin autoissa on taas 6-napainen liitin (korkeudensäätömoottorin johdot puuttuvat). Helpointa on antaa auton johtosarjan olla sellaisenaan ja vaihtaa moottorilliseen E-hyväksyttyyn lyhtyyn 6-napainen liitin vanhasta moottorittomasta valosta. Moottorissa on kolme johtoa , joille kannattaa hakea erillinen, vesitiivis 3-osainen liitin motonetista. Johtojen värit ovat vihreä (säätimeltä), musta (miinus) ja sininen (plus). Sininen (plus) kannattaa ottaa parkeilta tai lähivaloilta.
Säädin on nelinapainen. Kaksi napaa merkkivalolle ja kaksi napaa itse säätimelle. Säätimen toinen napa kytketään maihin ja toinen moottoreille. Säätimen takana olevaan liittimeen ei löydy vastaliitintä, johdot tinaamalla kiinni, kutistesukkaa päälle ja liitin johtojen päähän (esim. motonetista).
Voi toki käyttää säädintä jossa on merkkivalon lisäksi kolme napaa itse säätimessä, mutta silloin kytkentä on toisenlainen.
Valojen vaihto onkin sitten mielenkiintoinen projekti, onneksi etuvalojen takia ei tarvitse takapuskuria purkaa. Â

Epäilempä että ei mene läpi ilman korkeudensäätöä.