Tulee opettavainen tarina kun asia joskus selviää.
1. vacuum leakage
2. leaking egr valve
3 air filter clogged
4. camshaft lobes worn
5. impurities on fuel system
6. faulty emission system components
7. incorrect timing
8. obstructed exhaust system
9. damaged or worn lash adjuster and/or valves sticking
vaihda kansi pahvi niin rupee pelaan..voithan ohivuodot varalta ensin mitata.
Quotevaihda kansi pahvi niin rupee pelaan..voithan ohivuodot varalta ensin mitata.Ohivuodot on jo mitattu ja ihmeitä ei näy.Kansipahvi on vaihdettu n.5000km sitten uuteen HKS:sän valmistamaan metalliseen 1.3mm paksuun kansipahviin. Samalla tuli vaihdettua ARP:n pinnapultit. Myös kannen ja lohkon pinnat koneistettiin. Vesiä ja öljyjä ei sotke sekaisin.
QuoteQuotevaihda kansi pahvi niin rupee pelaan..voithan ohivuodot varalta ensin mitata.Ohivuodot on jo mitattu ja ihmeitä ei näy.Kansipahvi on vaihdettu n.5000km sitten uuteen HKS:sän valmistamaan metalliseen 1.3mm paksuun kansipahviin. Samalla tuli vaihdettua ARP:n pinnapultit. Myös kannen ja lohkon pinnat koneistettiin. Vesiä ja öljyjä ei sotke sekaisin.jälkikiristys/momentin tarkastus ja ok oli?
no mulla on wisecon kolmikerrospahvi ja arpin pultit itellä ja ja oliko peräti molemmissa paketeissa että tarkista momentti. Tiedä häntä sitten, kannen mitat kuitenkin muuttuu lämmetessä oli sitte venymättömät pultit tai ei.
Just joo, Joka ikinen on tähän mennessä kädet taskussa poistunut.
QuoteJust joo, Joka ikinen on tähän mennessä kädet taskussa poistunut. Paljonko maksat että se autos tulee kuntoon ?
Nyt vedän zalaman tähän mukaan siltä kysymättä, mutta ylöjärvellä päin kanssa vaikutan, niin ainahan tuohon päivän voisi turata aikaa jos vaan sopiva kohta löytyisi.