Nuo sokat pitää olla ylöspäin, kun laitetaan uutta jakohihnaa. Ajoitus menisi väärin jos pyörät laitettaisiin vaateriin merkkien kanssa, mutta toinen sokka osoittaisi alas ja toinen ylös. En ole nokkapyöriä vaihtanut hihnan ollessa kiinni, mutta luulisin automaattikiristimen tuottavan vaikeuksia. Tämä tosin oma arvaus.
Kannattaa sitte kunnon varauksella suhtautua siihen että se kiristin mahollisesti pullauttaa ulos asti kokonaan tjsp.
Onkos täällä tapahtunut mitään mielenkiintoista, miten kävi?Menikö rinkuloiden vaihto nappiin?
tunkkaa keula ylös, auto pukeille ja sitte tunkilla tuet moottorin, sillain men täällä eilen sitte jos ja kun saan ton pommin ulos tallista ni tuut tänne vaihtamaan ne?? äivän homma jos toisenki mahollisesti.
Herätellään vanhaa juttua ... mitenkä tämä vaihto nyt sitten käytännössä tapahtui:)?