Rojut siivottu edesta pois ja tutkittu hieman tilannetta. Sulakkeet ok ja rele ilmeisesti myös. Kävin äsken hakemassa romuttamolta pari relettä tilalle ja eipä oikein herännyt henkiin silti. Koputtelemalla sai pyörimään vähäksi aikaa mutta vaivoin, eli veikkaan että moottori on aikansa elänyt... Vai olisikohan vain hiilistä hyvällä tuurilla kiinni.
Motonetistä kun kattelee niin tuo taitaa olla oikea sarake:
LÄMMITYSL MOOTTORI/ESIVASTUS MITSUBISHI GALANT ETUVETO 84--92
Sisätilan lämmityslaitteen puhaltimen moottori (ei siipiä). Puhaltimessa
myös siivet mukana.
Galant E1-sarja 84--87 Moottori. . . . . . . . . . . . . . 13-1777 55.00
Galant E1-sarja 84--87 Puhallin siivillä. . . . . . . . . . 13-1977 69.90
Galant E1-sarja 84--87 Hiilet (6x7x14mm). . . . . . . . . . 11-0216 1.90
Galant E1-sarja 84--87 Esivastus (4napa+johto). . . . . . . 48-8214 24.22
Galant E3-sarja 88--90 Moottori (epäkesko). . . . . . . . . 13-1763 54.00
Galant E3-sarja 88--90 Puhallin siivillä (epäkesko). . . . 13-1977 69.90
Galant E3-sarja 91--93 Moottori (symmetrinen). . . . . . . 13-1893 54.00
Galant E3-sarja 89--93 Esivastus. . . . . . . . . . . . . . 48-8219 19.90
Eli onkohan tuossa Eclipsessä nyt sit epäkesko vai symmetrinen? Tuo romuttamon galantti oli -89 vuosmallinen ja sieltä voisi moottorin hakea jos se kerta tuohon sopii. Tai sitten tuosta uiton galantista.
Taidan nyt kuitenkin ensin repiä tuon moottorin irti autosta ja katsoa että miten tuo hiilien vaihto tapahtuu, ennen kun ei ole tuollaista tullut purettua.