Luulis finnwaren kertovan kaiken mistä lähtöavustaja saa signaalin
Nii, niin luulis. Tosin kun lastussa ei edes pitänyt olla lähtö avustajaa alunperinkään.. Hän sanoi "ettei ehkä yhtä koodia laittanut oikein sinne" ja "testaa nyt toimiiko se".
Tosin nyt pitää tähän perään vielä liittää että minun ei ole edes pyydetty maksamaan mistään vielä mitään ja hän huolsi samassa yhteydessä myös mun ecun. Oli vasta testi lastu, muttakun se toimi ihan sika-hienosti sen ekan päivän. Aattelin et josko olis joku anturi tai joku menny rikki jonka mukaan lähtöavustaja toimii, ja saisin sen toimimaan ni sitte olis samassa lastussa vielä lähtöavustajakin jota ei edes pitänyt olla alunperin. Olisin eri onnellinen..
No oliskos tää nyt just sitte se yks koodi, koska se ns. 5000-6000rpm rajoitin kuulostaa juurikin lähtöavustajalta. Olen kuullu ku sellasta käytetään ja jos nyt omasta autosta polkasen kaasun pohjaan ni se kuulostaa just siltä. Eikä se päästä tosta ylemmäs kierroksia ja katkoo niitä hitaasti, toisin kun normaali kierrosten rajoitin tekee sitä todella nopeatempoisesti ja ylemmillä kierroksilla.