Dsmclubfinland.com
DSM tekniikka => Ongelmat ja ihmettelyt => Topic started by: mikko85 on June 19, 2006, 14:32:13 PM
-
tällainen ongelma mulla tänään. missäkohti teillä muilla on öljynpaineet mittaristossa tyhjäkäynnillä mulla on ihan melkein punaisella ja 2500 kierroksen kohdalla on vähän alle puolenvälin. missähän mahtaa vikaa olla jos edes on vikaa. kummastuttaa vaan ::)
-
Kylmänä öljynpaineet ovat aina luonnollisesti korkealla tyhjäkäynnillä, mutta lämmetessään niiden pitäisi asettua sen low/mid merkin väliin. Sitten taas korkeammilla kierroksilla mid/high merkin välillä normaalia.
Mutta tosiaan lämpösenä ei pitäisi idlekäynnillä olla paineiden kun siellä ihan alhaalla low/mid merkkien väliss..
-
elikkä mahdollisesti vois olla öljypumppu menossa rikki :-? :-/
-
Nopeasti ajalteltuna vois pumppu vedellä viimesiään jos noin alhasena.
-
tänään taas normaalia toimintaa täytyy kai kattoa se pumppu se varmaa vetää viimisiään :'( :'(
-
Tyhma kysymys, mutta mites oljynputsarin kunto? Putosko paineet yht'akkia? Paksumpaa oljyakin vois koittaa.
-
Tyhma kysymys, mutta mites oljynputsarin kunto? Putosko paineet yht'akkia? Paksumpaa oljyakin vois koittaa.
öljynputsari vaihdettu vähänaikaa sitten ei pitäisi olla siitä kiinni. mulla on tällähetkellä jotain helix täyssynteettistä. mitä porukka käyttää?? paineet on pikkuhiljaa laskenu mutta nyt tuntuu taas toimivan ihan normaalisti
-
juu mulla oli kans öljynpaineitten kanssa ongelmia ja valutti myös paljon öljyä. korjaamolla nokka tuhisi vaan hetken ku äijä kiristi öljynsuodattimen :D repeilin sitä mut onneks tuli kuntoon helpolla, elikkäs öljynsuodatin oli auki... reilusti.