Dsmclubfinland.com
DSM tekniikka => Yleistä tekniikasta => Topic started by: Zazka on April 11, 2009, 13:49:57 PM
-
Eli ideanahan olisi siis muuttaa tollanen automaatti laatikollinen manuaaliksi.
Siis kysympä miten tällainen onnistuu ja mitkä ovat vaihtoehdot laatikon suhteen. Ja mitä tallainen yleensä voisi kustantaa.
-
Uus vaihdelaatikko, Vaihdekeppi, vaijerit, kytkin??, vauhtipyörä??, vetarit??
Vanha laatikko ja ohjainhässäkät pois, uusi laatikko tilalle.
Uskoisi tuon onnistuvan huomattavasti helpommin kuin toisinpäin.
Niin, mikäs tässä on nyt kyseessä? 1g/2g? Etuveto/nelikko
-
Osia tuntuukin menevän uusiks enemmänkin :-/.
Joo eli asia ois nii et oisin tuottamassa tuolta ameriikoista tollasta 2g gsx:ää, mutta kun suurin osa noista tuppaa olemaan automaatteja amerikkalaisten mukavuuden haluisuuden (laiskuuden) takia.
-
joono 2g nelikko voi olla suht hankalaa..
Jostain hommaat evo kolmosen laatikon, vaijerit, keppi, vetarit, kulmavaihde? Vai mahtaako vetarit ja kulmavaihde olla samat tiedä häntä.
Niin ja turbon vauhtipyörä ja kytkin. Huomioonottaen startin paikki kytkinkopassa, suhteessa vauhtipyörän kehään.