Dsmclubfinland.com

DSM tekniikka => Yleistä tekniikasta => Topic started by: Tuiisa on August 02, 2005, 12:51:13 PM

Title: Puolan liittimet
Post by: Tuiisa on August 02, 2005, 12:51:13 PM
Onko puolassa pyöreät vai litteät liittimet? Siis 2G vapari. Ois tarkoitus vaihtaa suurtehopuola vehkeeseen.

-T
Title: Re: Puolan liittimet
Post by: teme on August 02, 2005, 13:05:43 PM
Ei nyt muisti pelaa niin hyvin, jotta muistas. Mutta tästäpä näjet:
http://www.diamondstarmotorsport.com/used_files/coil-packs.jpg
Title: Re: Puolan liittimet
Post by: Tuiisa on August 02, 2005, 16:45:57 PM
Niin ja tämähän on sitten sama myös 4G63, eli euroopan mallissa?

-T
Title: Re: Puolan liittimet
Post by: teme on August 02, 2005, 16:47:41 PM
Niin mikä on sama? siis tuo coilpakki on 4g63 koneesta...
Eli sama kuin sinun kärryssä.
Title: Re: Puolan liittimet
Post by: Tuiisa on August 03, 2005, 13:27:36 PM
Ok. Ajattelin varmistua, ettei se ole sitten se Chryssen kone 420A.

Onko muuten puolan vaihtaminen iso homma? Onnistuuko itteltä vai pitää ottaa apumiehiä?

-T
Title: Re: Puolan liittimet
Post by: teme on August 03, 2005, 13:43:02 PM
Pitäs onnistua helposti, mun mielestä ole muuta kuin tulpanjohdot irti(huom. merkitse johtojen paikat, niin tulee oikein takaisinkin), puolasta liittimet irti, ja parit pultit irti.  Ei muistaakseni ole muuta, korjatkaa joku jos tulee mieleen jotain muuta...
Title: Re: Puolan liittimet
Post by: hopsis on August 04, 2005, 00:06:45 AM
Ei ole muuta, kokeiltu on. Sytkä muistaakseni 4-1-2-3 koneesta ulospäin. Saatan kyl hyvin muistaa väärinkin... Kandee tosiaan pistää merkille kun irrottaa tulpanjohtoja.

Samalla kun coilpackin liittimet on irti niin kannattaa putsata ne liitospinnat esim cerkulla tai vastaavalla. Ainakin 1G:ssä jenkkipojat valittaa hapettumista ja huonoja kontakteja.