Dsmclubfinland.com
DSM tekniikka => Ongelmat ja ihmettelyt => Topic started by: __jukad on November 24, 2008, 12:33:07 PM
-
elikkä missä mahtas sijaita moottori öljynpaine anturi 1g eclipsessä?, jos vaikka lähtis ekana vikaa siitä etsiskelemään.
-
Mulla on 2g:ssä siinä öljypohjan vieressä johto, joka irtoili itsekseen tasaisin väliajoin ja sen takaisin laittaminen sai öljypainemittarin toimimaan. Nyt laitoin sen niin, ettei se itekseen irtoa. Mutta en tiedä miten se on vanhemmassa. Se ei vaikuttanut öljynpaineisiin, vain siihen mittariin.
-
http://www.dsmtuners.com/forums/attachments/articles-engine-fuel/81169d1205305353-how-prime-oil-pump-timing-components-already-installed-img_9550_fixed2.jpg
-
kannattaa myös tarkistaa öljyn laatu, itsellä ainakin öljynpaine ongelma ratkesi vaihtamalla paksumpaan öljyyn.... käytän omassa autossa Valvoline racing vr1 öljyä 20w-50....
-
Sama juttu mulla että ei näytä nousevan paineet, pitäs varmaan uusia tuo kello kokonaan, oli jotain 60e timanttitiskiltä
Toisaalta kun katoin kannesta tuon turbolle menoletkun paikasta, hieman aukasi pultin kierrettä, joka siis tulppaa tuon reijän vaparissa, niin sieltä alko tihkumaan ihan nätisti öljyä, eli ei ne paineet ihan häviksissä ole vissiin.
Omassa tapauksessa epäilen anturivikaa.
-
kiitoksi informaatiosta ;) jäin toss muutama iltasitten lumipenkkaan kiinni, ku alettii vetää eciä pois penkasta ni siinä rytäkässä irtos varmaan sinne öljykellolle menevä johto :D
-
kiitoksi informaatiosta ;) jäin toss muutama iltasitten lumipenkkaan kiinni, ku alettii vetää eciä pois penkasta ni siinä rytäkässä irtos varmaan sinne öljykellolle menevä johto :D
Tai sit meni poikki. Yhdestä eclistä hajottivat nokkahihnan vaihdon jälkeen sisälokaria laittaessa korjaamolla. Ei ne mitään kestä...