Dsmclubfinland.com
DSM tekniikka => Ongelmat ja ihmettelyt => Topic started by: mika75 on December 19, 2007, 00:26:31 AM
-
Olis täs ongelma et miten toi kiristin laitetaan oikeaan asentoon, ku ei oo momenttiavainta kiristäjälle. Tietääkös kukaan et tuleeko ne kaksi reikää alaspäin niinku olen laittanu?
-
Eli onko kyse kiristinrullasta vai tuosta hydraulipalikasta? Ja tarkennatko vielä mistä reijistä kyse?
-
käsittääkseni tarkoittaa kiristinrullassa olevaa kahta reikää josta hihna esikiristetään.
Ei muista nyt kuinka oli, vfaqista löytyy kyllä tarkka seloste.
-
Jaa niin joo, no nehän nousee kyllä yläpuolelle....
Ja täällä tuo vfaq vielä:
http://www.vfaq.com/mods/timingbelt-1G.html
-
Kyl mä niitä kiristinrullan reikiä tarkotan. Huolestuttaa vaan et ei menis remmi liian tiukalle.
-
Tässäpä näkyis myös, kuvassa entisen koneen jakopää:
http://koti.welho.com/teepoyho/dsmcf/projekti/12.02.05/jakopaa.jpg
-
Jaa niin joo, no nehän nousee kyllä yläpuolelle....
Ja täällä tuo vfaq vielä:
http://www.vfaq.com/mods/timingbelt-1G.html
2G:n puolella en menisi takuuseen et se menisi noin..Omat reiät jäi kiristyksen jälkeen "kello 4 ja 6" kohdalle..Ainakin tuon 2genin VFAQ
on aika sekava ja harhaanjohtava..
http://www.dsmtuners.com/forums/cylinder-head-short-block/242428-2g-timing-belt-tensioner-pulley-vfaq-wrong.html